Panching waterfall [Weekend Chill]

Posted by EJ

Yeah, Don't mess with the crewz!!! Event berlaku pada hujung minggu lepas dan tempat kejadian adalah di Panching waterfall. Salah satu kawasan rekreasi di negeri Pahang.

Sedih sekali, tempat rekreasi dan air terjun kat sini, serupa seperti tempat rekreasi untuk budak-budak 5 tahun. Paras air tidak mencecah pinggang pun. hahaha.. Tapi, dak-dak ni tunjuk aksi berani mati gak dengan aksi terjun lipat kt sini..

Tapi, papehal pun, the crew enjoy petang tu. Yela, lagi bagus dari duduk tidur kat bilik main tenet and buat benda x berfaedah seperti main dota.. adoyai..

Trip ini di-join oleh ramai anggota the crew, tapi sesetengah mereka x dapat datang atas alasan yang munasabah. huh? Nak mintak maaf kepada mereka yang kepalax nampak kat gambar tu.. sorry bebanyak.. Meh aku tolong sebutkan sape korang. Yang kepale x nampak sebelah kiri sekali tu saha, diikuti mezoh dan azli.. Pastu yang tolong amik gambar ni ijal atau sesetangah individu panggil shah.. x tau sbb pe.. zzzz...

Next target nak berekreasi semestinya di Bekelah waterfall yang lebih menggerunkan sebab paras air sangat dalam. Kepada yang x reti nak berenang sangat, sila bawak pelampung supaya x lemas.. Walaupun dalam, keseronokan mandi kt Bekelah adalah sgt best sebab air dalam, bersih dan sejuk.. fuhhh...

Kamon, kami sedang menunggu untuk parti kelas lagi ni.. Sape nak organize.. kamon2 the harapan community.. haha... cau and have a nice day.. weekend update..

2 comments:

  1. far.Ha.Na said...

    ape ni??
    x ajak ponnn..!!
    nak ikut g mandi manda..!!

  2. sayur pucuk said...

    klo nk ajk ko kne bwak aweks2 cun skali bersam2 ko..bru stail..hehe

Post a Comment